Мен, Тойғанбекова Майра Шоданқызы 1қазан 1965 жылы Алматы облысы, Кеген ауданы, Бөлексаз ауылында дүниеге келдім. 1973 жылы осы ауылдағы бірінші сыныпқа барып, 1983 жылы Бөлексаз орта мектебін бітірдім. 1984 жылы С.М.Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университетінің дайындық факультетіне қабылданып, 1985 жылы осы аталған университеттің филология факультетіне түсіп, 1990 жылы қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша бітіріп шықтым. 1990 жылдан бастап Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, қазақ әдебиеті кафедрасының ізденушісі болдым. 2006 жылы «100102 филолог «Мағзұм Тиесовтің әдеби мұрасы» атты ғылыми тақырыбым бекітілді. Ғылыми жетекшім - ф.ғ.д. профессор Қ.Әбдезұлы. 1990 – 2006 ж.ж. № 66 орта мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 2004 – 2016 ж.ж. әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті шетел азаматтарына арналған дайындық факультеті, қазақ және орыс тілдері кафедрасының аға оқытушысы. 2007 – 2013 жж. әл – Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің колледжінде кәсіби қазақ тілі пәнінің жоғары деңгейлі жоғары санатты оқытушысы қызметін атқардым. 2014 жылдан бастап ЖОО-ға дейінгі білім беру факультеті ЖОО-ға дейінгі дайындық кафедрасының аға оқытушысы қызметін осы уақытқа дейін атқарып келемін. Осы уақыт аралығында халықаралық, республикалық ғылыми, оқу-әдістемелік конференцияларға қатысып, баяндамалар жасадым. 2008 жылы Алматы қалалық білім департаментінің мақтау қағазымен марапатталдым. «Қазақ тілі» оқу-құралы; 2016ж, «Қазақ әдебиеті» оқу- құралы; 2017ж, «Таным мен тәрбие: егіз ұғым» әлеуметтік тәрбие ісіне арналған әдістемелік талдама құралдарының авторымын. 2017 жылы Түркияда өткен халықаралық симпозиумға қатысып, баяндама жасап, сертификаттар алдым. Бірнеше шетелдік басылымдарға мақалалар жариялап, сертификаттар берілді. Белгілі шетелдік басылым «Скопус» журналына ағылшын тілінде мақалам жариялады. Жалпы педагогтік еңбек өтілім - 27 жыл. Алматы қаласындағы Оқу орталықтарында оқушыларды Бірыңғай ұлттық тестке дайындадым. 2005 жылдан бастап жоғары деңгейдегі жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі деген санат тағайындалды.
Білім беретін мекеме |
Квалификация |
Аяқталу күні |
---|---|---|
әл-Фараби атынд.ҚазҰУ |
Жоғары |
1990 |
Файл атауы |
Тақырыбы |
Сипаттамасы |
---|---|---|
Оқу сауаттылығы қазақ |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етуі туралы мәлімет |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
емтихан тапсырмалары |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Книга для слушателей-ор,1(1) |
Оралман тыңдаушыларға арналған оқу құралы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
УМКД Қазақ тілі Тойғанбекова М.Ш. соңғы варианты (1) (1) (3) (1) |
оқу сауаттылғы пәнінің силлабусы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Методическая рекомендация |
Әдістемелік нұсқаулық |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Практикалық сабақтарға арналған оқу материалы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
СРСП методические указания.2 |
Оралман тыңдаушылардың оқытушы басшылығымен атқарылатын өздік жұмыстарына нұсқаулық |
Оқу сауаттылығы қазақ |
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ |
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ |
Оқу сауаттылығы қазақ |
СРСП методические указания.2 |
ТОӨЖ бойынша әдістемелік нұсқаулық |
Оқу сауаттылығы қазақ |
УМКД Қазақ тілі Тойғанбекова М.Ш. соңғы варианты (1) (1) |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады; |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Силлабус Тойғанбекова М.Ш. |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады; |
Оқу сауаттылығы қазақ |
УМКД Қазақ тілі Тойғанбекова М.Ш. түзетілгені соңғы варианты (1) (1) |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады; |
- |
IMAGE0059 |
|
- |
IMAGE0059 |
|
Оқу сауаттылығы қазақ |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Силлабус - Оқу сауаттылық (1) |
оқу сауаттылығы пәні бойынша силлабус |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Практикалық сабақтардың оқу материалы (1) |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
тестер жинағы |
тест тапсырмаларының жинағы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Дәрістер жинағы |
Оқу сауаттылығы пәні бойынша дәрістер жинағы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
әдістемелік нұсқаулықтар |
Оқу сауаттылығы бойынша әдістемелік нұсқаулық |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Практикалық сабақтардың оқу материалы (1) (2) |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
қосымша материалдар |
Оқу сауаттылығы пәнінің қосымша оқу материалдары |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Тойганбекова Силлабус.1569229243 - копия |
Оқу сауаттылығы пәнінің силлабусы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Қорытынды емтихан бағдарламасы (1) |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (1) |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Практикалық сабақтардың оқу материалы Апта/ күн Тақырып Сабақ мақсаты және қалыптастырылатын дағдылар Әдістемелік нұсқау 1 Қазақ тілінің әліпбиі. Амандасу.Танысу.Қоштасу.Ризашылық білдіру. Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. 2 Фонетика. Дауысты дыбыстар туралы жалпы мәліметтер. А-Ә дыбыстары. О-Ө дыбыстары Ұстазбен танысу.Топпен танысу. Дәрісханамен танысу.Кітапхана (оқулықтармен танысу). Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап,қайталау.Сөздерді тыңдап,қайталау.Жаңа лексиканы айту. Қазақ әліпбиін айту, жазу. Жаңа сөздерді тақтаға жаздыру, оқыту. 3 Дауысты дыбыстар туралы жалпы мәліметтер.Ы-І дыбыстары. Ұ-Ү дыбыстары . :Бұл кім? Бұл не?Отбасы.Отбасы мүшелерін толық айта білу,отбасы тақырыбында шағын әңгіме құру. Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Сөздерді тыңдап, қайталау. Отбасы мүшелерін толық айта білу,отбасы тақырыбында шағын әңгіме құру. 4 Е дыбысы . И-У дыбыстары. Э дыбысы.Жыл мезгілдері. Ай аттары. Апта күндері. Дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Мәліметті қайталау, айту. Сұрақтар құрастыру. Ас бөлмесінде екі студент ыдыс-аяқ атауларын пайдалана отырып сөйлесе білу. 5 Қосарлы дыбыстар. Е,Ю,Я Ыдыс –аяқ атаулары. Ас бөлмесінде екі студент ыдыс-аяқ атауларын пайдалана отырып сөйлесе білу. Ыдыс –аяқ атаулары Қосарлы дауысты дыбыстарды үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Жаңа сөздерді жаттау.Лексикалық-грамматикалық тапсырмалард ы орындау 6 Дауыссыз дыбыстар.Үнді дауысссыздар:М,Н;Ң,Л;Р,Й,У. Көкөністер Дауыссыз дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орында.Жаңа лексиканы жазу,жаттау 7 Ұяң дауысссыздар: Б,В,Г,Ғ,Д,Ж;З. Киім атаулары. Көкөністер дүкенінде Дауыссыз дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Диалог құру. Сұрақтарға жауап беру. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау 8 Қатаң дауыссыздар:Қ,К,Х;Һ,Ш,Щ,Ч,С,Ц,С,П,Ф,Т. Жиһаздар. Мәліметті талдау, түсіну. Жаңа мәліметті анықтау. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Зат есімдерді жалғаулармен қатыстырып сөйлемдер құру. 9 :Көптік жалғау: -лар ,-лер Емханада Дүкенде тақырыбында (азық-түлік, киім-кешек, ыдыс-аяқ т.б. өткен жаңа сөздерді қайталай отырып) диалог құру. Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Мәтінді оқу. Негізгі мәліметті анықтап айту. Сұрақтар құрастыру. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау 10 Көптік жалғау: -дар ,-дер Жемістер Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Сын есімдерге сұрақ қоя білу, сұрақтарға жауап жаза білу. 11 Көптік жалғау: -тар ,-тер Азық -түлік Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. 12 Диалог. Кім қайдан. «Бөлмеде не бар?» Оқу дағдысын қалыптастыру. Жаңа лексиканы меңгерту Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. 13 Неше? нешеу? Нешінші? сұрақтарына жауап беретін сан есімдер жазу. Диалог. Кімнің жасы нешеде? . Жаңа сөздерді , сандарды практикада қолдануды үйрету Бір-біріне сұрақ қою, сұрақтарға жауап беру. Сөйлемдерді мағынасына қарай ажырата білу. 14 Іс-әрекеттің мақсаты. • Іс-әрекеттің бағытын/ мақсатын сұрау/айту. Кім қайда бара жатыр? Кім қайда не үшін бара жатыр? • Оқу: Көкбазар. Іс-әрекеттің бағытын/ мақсатын үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау.Сұқбаттасу 15 Уақыт пен іс-әрекет. Уақытқа қатысты мезгіл, ай, апта, дәл уақыт атаула- рын білу. Жатыс септік: қашан? қай айда? Қай күні? Жатыс септікті: қашан? қай айда? Қай күні? меңгерту Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Бару, алу керектігін білу мақсатын айқындау. Әдебиеттер тізімі: Ж.Т.Ибраимова., Ж.С.Әділханова., Г.Е.Сапаева. АИР тыңдаушыларына арналған «Қазақ тілі» көмекші оқу құралы(бастапқы деңгей) 2015 ж. Р.Р.Абишева., Н.Ә.Алдабек., А.С.Бейсекенова. АИР тыңдаушыларына арналған «Қазақ тілі» көмекші оқу құралы. 2015 ж. Тастемирова Г.А. Қазақша-орысша-пуштуша тілдескіш (оқу-әдістемелік құралы). "Қазақ университеті" 2013 ж. Мәтбек Н. Қ. , Тастемирова Г. А. Қазақ тілінен мәтіндер жинағы. Алматы: " Қазақ университеті ", 2017.— 56 б Қазақ тілі: оқу құралы / Р.Қ. Өмірбекова, Н.Қ. Мәтбек. - Алматы: Қазақ университеті, 2016. – 220 |
Қазақ тілі/Орыс тілі/Ағылшын тілі |
1книга для АИР |
Шетелдік тыңдаушыларға арналған қазақ тілі оқу-әдістемелік құралы |
Қазақ тілі/Орыс тілі/Ағылшын тілі |
Силлабус .1 Семестр. 2021-2022 жж. |
Қазақ тілінің силлабусы .1 Семестр. 2021-2022 жж. |
Қазақ тілі/Орыс тілі/Ағылшын тілі |
ТӨЖ тапсырмалары 1-семестр 2021-2022 жж |
ТӨЖ тапсырмалары 1-семестр 2021-2022 жж |
Қазақ тілі/Орыс тілі/Ағылшын тілі |
Практикалық сабақтардың оқу материалы 1 семестр2021-2022 |
Практикалық сабақтардың оқу материалы 1 семестр 2021-2022 оқу жылына арналған |
Қазақ тілі/Орыс тілі/Ағылшын тілі |
емтихан бағдарламасы 1 семестр 2021-2022 |
емтихан бағдарламасы 1 семестр 2021-2022 |
Қазақ тілі/Орыс тілі/Ағылшын тілі |
Практикалық сабақтардың оқу материалы 1 семестр2021-2022 |
Практикалық сабақтардың оқу материалына нұсқаулық |
Қазақ тілі/Орыс тілі/Ағылшын тілі |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 1 семестр 2021-2022 |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 1 семестр 2021-2022 |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Книга для слушателей-ор,1(1) (1) |
Оралман тыңдаушыларға арналған оқу құралы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ (1) |
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА НҰСҚАУЛЫҚ |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Практикалық сабақтардың оқу материалы (1) (1) |
Оқу сауаттылығы бойынша практикалық сабақтардың оқу материалы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
СРСП методические указания.2 (1) |
Оқу сауаттылығы бойынша СӨОЖ жұмысына арналған нұсқаулық |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (1) |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Қорытынды емтихан бағдарламасы (1) |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Тойганбекова 19-20sillаbys oqy sayattylyqу |
Оқу сауаттылығы пәні бойынша силлабус |
Қазақ тілі (Грамматика,Жазылым) |
пәннің оқу әдістемелік кешені |
|
Оқу сауаттылығы қазақ |
Тойганбекова 2-сем. Силлабус - Оқу сауаттылығы (1) (3) - копия |
Силлабус - Оқу сауаттылығы 2-семестрге арналған |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Методическая рекомендация (2) (1) |
Әдістемелік нұсқаулық |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы (1) |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Оқу сауаттылығы пәнінің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (2) |
Оқу сауаттылығы пәнінің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (2) |
Оқу сауаттылығы қазақ |
СРСП методические указания.2-cем (1) |
ТОӨЖ жұмысына арналған нұсқаулық |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Книга для слушателей-ор,1(1) (1) |
Оқу сауаттылығы оқу құралы |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Практикалық сабақтың оқу материалдары |
Практикалық сабақтың оқу материалдары |
Оқу сауаттылығы қазақ |
Оқу сауаттылығы пәнінен қорытынды емтихан бағдарламасы (2) |
Оқу сауаттылығы пәнінен қорытынды емтихан бағдарламасы (2) |
Наралиева Р.Т., Тилеужанова Г.Т., Сапаева Г.Е., Бегалиева А.К.
Таным мен тәрбие егіз ұғым
" Қазақ университеті " 2016 - г. 66 - стр. ҚАЗАҚСТАН
Қазақ тілі
" Қазақ университеті " 2015 - г. 311 - стр. ҚАЗАҚСТАН
ХХ ҒАСЫР БАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ
" Қазақ университеті " 2017 - г. ISBN 978-601-04-1475-4 153 - стр. ҚАЗАҚСТАН
Оқу сауаттылығы
" Қазақ университеті " 2019 - г. ISBN 978-601-04----- 135 - стр. ҚАЗАҚСТАН
Мағзұм Тиесовтің әдеби мұрасы
" Қазақ университеті " 2019 - г. ISBN 978-601-04-4533 174 - стр. ҚАЗАҚСТАН
Ұрпақ тәрбиесі -ұлт тәрбиесә
" Қазақ университеті " 2021 - г. ISBN 978-601-04-5528 100 - стр. ҚАЗАҚСТАН
0
құжаттар
0